Πότε θα διώξει ο Γεν. Εισαγγελέας τη ρητορική μίσους του Ηρόδοτου Δημητρίου;

Το ανέκδοτο που ονομάζεται Ηρόδοτος Δημητρίου, άλλως Χρυσόστομος Β’, έπαψε εδώ και πολύ καιρό να είναι αστείο. Η συμπεριφορά του κυρίου αυτού αποτελεί νοσηρό φαινόμενο, που  δυσφημεί και διασύρει τόσο την κοινωνία όσο και την Εκκλησία αυτού του τόπου και οφείλουν επιτέλους η Πολιτεία και η Ιερά Σύνοδος να λάβουν τα μέτρα τους και όχι να παραμένουν αμήχανοι θεατές ή να αναμασούν το καταστροφικό για τούτο τον τόπο μότο «κρύψετε να περάσουμεν”.

Αν είναι δυνατόν ανήμερα των Χριστουγέννων, στην πανανθρώπινη αυτή γιορτή της αγάπης, ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου να περιλαμβάνει, στην εγκύκλιό του προς τους πιστούς, μια απαράδεκτη και μετα βδελυγμίας καταδικαστέα ρητορική μίσους.  Αν είναι δυνατόν, επ’ ονόματι του Θεού της αγάπης, ο αρχιεπίσκοπος να δαχτυλοδείχνει σαν εχθρούς μας δυστυχισμένους ανθρώπους, πρόσφυγες που φεύγουν από τον τόπο τους κατατρεγμένοι και ζητούν από εμάς ένα χέρι βοήθειας και να μας ζητά να τους κυνηγήσουμε! Διότι αυτό ακριβώς μας προτρέπει να κάνουμε όταν λέει «καλούμε την κυβέρνηση, όλη την πολιτική ηγεσία και όλο τον λαό όπως συνειδητοποιήσουν όλους τους πιο πάνω κινδύνους και όπως ενωμένοι όλοι, σε ένα αρραγές μέτωπο, αγωνιστούμε για να τους αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά.” 

Την ίδια στιγμή που ο Οικουμενικός Πατριάρχης και ο Πάπας της Ρώμης κηρύττουν, μέσα από τα μηνύματά τους, την αγάπη και την αλληλεγγύη προς τους μετανάστες και όλους όσοι έχουν την ανάγκη της βοήθειάς μας, αυτός εδώ αποκαλεί τους δυστυχισμένους αυτούς ανθρώπους «λεγόμενους μετανάστες” κι αναπτύσσει αρρωστημένες θεωρίες συνομωσίας, ότι δεν έρχονται εδώ μόνο «για τα παχυλά επιδόματα, που απλόχερα τους προφέρουμε” αλλά κιόλας ότι μας στους στέλνει η Τουρκία για να αλλοιώσει την εθνική μας φυσιογνωμία. 

Οι φτωχοί και κατατρεγμένοι έρχονται εδώ για να αλλοιώσουν την εθνική μας φυσιογνωμία, διότι πεινούν και χρειάζονται βοήθεια και δεν έχουν μάτσες με λεφτά να μας αγοράσουν, όπως κάνουν π.χ.  οι Ρώσοι και οι Κινέζοι που έρχονται εδώ και «με τον παρά τους πηδούν και την κυρά τους”, που λέει κι η παροιμία. 

Οι παραλλήδες Ρώσοι και Κινέζοι που παίρνουν αβέρτα την κυπριακή (ευρωπαϊκή) υπηκοότητα,  δεν αλλοιώνουν την εθνική μας φυσιογνωμία. Όχι, είναι απόλυτα φυσικό και ελληνικότατον να βλέπεις παντού ρωσικές και κινέζικες ταμπέλες. Είναι στην κουλτούρα μας αυτές. Δεν είναι ότι πουλάμε για τα λεφτά και το βυζί της μάνας μας.  Προς Θεού, το τονίζω: δεν έχω τίποτα εναντίον των Ρώσων και των Κινέζων. Καλώς να ορίσουν οι άνθρωποι. Απλά με αηδιάζει η υποκρισία του αρχιεπισκόπου και των άλλων όμοιών του σε τούτον τον τόπο. 

Ο κ. Ηρόδοτος Δημητρίου, άλλως Χρυσόστομος Β’, αποτελεί τον γνησιότερο εκφραστή του κυπριακού αρχοντοχωριατισμού που προσεγγίζει ανεπιτήδευτα την ναζιστική φιλοσοφία, καθώς αποτελεί ένα μείγμα έπαρσης (αππωμάρας), υπεροψίας, αλαζονείας, υποκρισίας, ιδιοτέλειας και ξενοφοβίας. Μάλιστα στην ίδια «χριστουγεννιάτικη” εγκύκλιό του δεν παρέλειψε να θυμίσει ξανά στην οικουμένη τη δική μας  εθνική ανωτερότητα (φύσει ανώτεροι), αφού τον καιρό που εμείς είχαμε πολιτισμό εκείνοι ήταν περίπου όπως τα ζώα («δεν αποτελούσαν κοινωνίες ανθρώπων”). 

Αυτά λοιπόν τα άρρωστα κι ανακατσιαστικά πράγματα, αυτή την αποθέωση της μισανθρωπίας, την προάγει μέσα από τα μηνύματά του ο υποτιθέμενος θεματοφύλακας του λόγου του Ιησού Χριστού. Εκείνου που δίδαξε ότι ο άνθρωπος θα κερδίσει τη Βασιλεία των Ουρανών με την χωρίς όρους και ανταλλάγματα αγάπη και αλληλεγγύη του προς τον συνάνθρωπό του. Είναι φανερό όμως ότι ο κ. Ηρόδοτος Δημητρίου, άλλως Χρυσόστομος Β’, δεν ενδιαφέρεται για βασιλείες των ουρανών και πελλάρες, όταν απολαμβάνει την βασιλεία εδώ στη Γη.

Τη «βασιλεία” του στον μάταιο αυτό κόσμο, που κατέκτησε λέγοντας ψέματα, ότι τάχα θα παραμείνει στο αξίωμα του αρχιεπισκόπου μόνο για 5 χρόνια αλλά και έχοντας αναλωθεί σε μια υπόγεια εκστρατεία προκειμένου να φέρει με το μέρος του ικανοποιητικό αριθμό κληρικών, ώστε να αντισταθμίσει με τις δικές τους ψήφους το ανεπαρκέστατο 6% που συγκέντρωσε από την αποστροφή του χριστεπώνυμου πλήθους.  Υποτίθεται ότι η εκλογή του αρχιεπισκόπου γίνεται με πρόνοια του Αγίου Πνεύματος, εξού και ο ίδιος αυτοπροβάλλεται στις εγκυκλίους του ως «Ελέω Θεού Αρχιεπίσκοπος”.  Αυτό κι αν είναι κατά την ταπεινή μου άποψη ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ. 

Εν πάση περιπτώσει,  αν η Ιερά Σύνοδος διστάζει να αντιμετωπίσει το φαινόμενο Ηρόδοτος Δημητρίου, η πολιτεία και οι θεσμοί της οφείλουν να παρέμβουν.  Μπορεί να μην κόφτει τους επικεφαλής των κοσμικών θεσμών αν ο αρχηγός της Εκκλησίας είναι βλάσφημος, οφείλουν όμως να εφαρμόσουν τους νόμους της πολιτείας που αφορούν τη διασπορά ρητορικής μίσους. Ο Γενικός Εισαγγελέας οφείλει να διατάξει εδώ και τώρα ποινική έρευνα κατά πόσο ο κ. Δημητρίου έχει παραβιάσει τους νόμους της πολιτείας και εφόσον αυτό ισχύει (που καταφανέστατα ισχύει) αυτός να υποστεί τις συνέπειες του νόμου. 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *